Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Μονόλογος με το ΕΓΩ - Αδελφέ εαυτέ μου

Το παρακάτω κείμενο αποτελεί μέρος του έργου Δύναμη της Σκέψης. Πρόκειται για μια εσωτερική αναζήτηση , ένας διάλογος που γίνεται με τον εαυτό μας. 
Περισυλλογή… Διάστημα μικρό , μα αρκετό δια να σκεφτούμε …. , να προβληματιστούμε ….. , σιγή στο χρόνο …. μα εικόνες πολλές στο μυαλό μας , το φως των κεριών, μας μεταφέρει κάπου μακριά σε μέρη άγνωστα . Στο βάθος της συνειδήσεως μας , βαθιά στο εγώ μας ….
Εκεί που ο καθένας μας αναρωτιέται τι είναι το εγώ του, αν και πώς μπορεί να το διακρίνει ….  μονολογεί με τον εαυτό του μέσα στη σιωπή ….

- Αδερφέ εαυτέ μου : εσένα αναζητώ , σε χώρο ιερό.
Αδερφέ εαυτέ μου , εσένα που η μορφή σου μου
είναι άγνωστη , δείξε μου το φως.
- Αδερφέ μου , είμαι εδώ . Αν κοιτάξεις μέσα σου ,
θα με βρεις , θα με αναγνωρίσεις .
- Αδερφέ εαυτέ μου : πώς μπορώ να κοιτάξω μέσα
μου;
- Αδερφέ μου , φυσικά δε θα μπορέσεις με γυμνούς
οφθαλμούς , αλλά με τα μάτια της ψυχής σου. Το
φως είναι μέσα μας βαθιά , και απαιτείται
προσπάθεια δια τούτο . Είναι το πιο δύσκολο
ταξίδι που ακολουθούμε , και καθώς θα λαξεύεις
το λίθο σου , θα νιώθεις το ξημέρωμα μέσα σου να
σε φωτίζει.
- Αδερφέ εαυτέ μου , φαντάζει δύσκολο για μένα ,
καθώς δεν γνωρίζω τον τρόπο . Πώς πρέπει να
εργασθώ δια να λαξεύσω το εγώ μου;
- Αδερφέ μου η θέληση να με βρεις , θα σε
κατευθύνει στο σωστό δρόμο , θα σου μάθει τον
τρόπο . Η φύση , μας έδωσε ζωή , μέσα σ’αυτή θα 
βρεις το μυστικό να με φτάσεις . Παρατήρησε τη
φύση και ψάξε να βρεις το ρόλο σου μέσα σ’αυτήν.
- Αδερφέ εαυτέ μου , σ ευχαριστώ !
Η προσπάθεια μας , είναι αυτή που μας οδηγεί μέσα
από το χρόνο στο εγώ!

- Αδερφέ εαυτέ μου , νομίζω πως αρχίζω να σε
διακρίνω .
- Αδερφέ μου , όταν θα αρχίσεις να αναγνωρίζεσαι
στα μάτια των άλλων , τότε η προσπάθεια σου να
με διακρίνεις , θα σε οδηγεί στην αλήθεια!
- Αδερφέ εαυτέ μου , πριν γίνουμε ένα , πριν νικήσω
τα πάθη και το φόβο , ας διώξουμε το σκοτάδι .
- Αδερφέ μου , καλώς ήρθες στο εγώ! Η θέληση να
με βρεις , σε οδήγησε εδώ, όμως η πορεία προς το
φως δεν τελειώνει . Η απόσταση που μας χωρίζει
από αυτό πάντα θα υπάρχει ,για να μας κάνει να
προσπαθούμε , να βελτιωνόμαστε.

Κείμενο: Νίκων Μάρρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου