Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Μια προσωπικη ιστορια.

Tην περίοδο 1993-1995 είχα πάρει από τον ΟΤΕ ένα μεγάλο έργο που σχεδόν με κατέστρεψε, τόσο λόγω αλλαγών των συνθηκών του έργου, όσο και από το γεγονός ότι έμπλεξα με ένα απατεώνα συνεταίρο (τον οποίο έκλεισα στη φυλακή αργότερα).
Η αγωνία μου κάθε μέρα ήταν κατά πόσο θα μπορούσα να καλύψω κάθε μια από τις 790 επιταγές που είχα εκδώσει και πώς θα πλήρωνα το προσωπικό μου τις Παρασκευές. Δανείστηκα από τοκογλύφους με 6% κάθε μήνα, από Τράπεζες με 37% επιτόκιο και προσπαθούσα να εισπράξω τους λογαριασμούς από τον ΟΤΕ για να καλύψω τα χρέη του έργου.
Όλο αυτό μου στοίχισε στην υγεία μου και αν και το έργο με άφησε στα 34 μου με 95 εκατομμύρια χρέη στο τέλος (πάνω από 1,5 εκατομμύρια σημερινά ευρώ), κατάφερα να βγω πέρα σχεδόν αλώβητος και να πληρώσω μέχρι τελευταίας δεκάρας τις οφειλές μου προς ιδιώτες και Δημόσιο.
"Σιγά τα αυγά", θα μου πείτε, "πολλοί έχουν βρεθεί σε τόσο δύσκολη θέση" (αν και αμφιβάλλω αν στα 34 τους μπορούν να επωμιστούν τέτοια καταστροφή).
Αυτό που έμαθα όμως, ήταν ότι κάθε πράγμα γίνεται στο χρόνο του και ποτέ όταν θέλουμε και αγωνιούμε να γίνει, εμείς. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να σιωπούμε, να δουλεύουμε και να περιμένουμε. Ο καθοριστικός παράγων δεν είναι το αποτέλεσμα, αλλά ο χρόνος που θα επιτευχθεί. Το να πιέζει κανείς για αυτό που λαχταράει, δεν θα αλλάξει το παραμικρό.
Τα λέω όλα αυτά, όχι μόνο για εσάς, αλλά για να τα ακούσω κι εγώ, που τώρα τελευταία το ξέχασα λιγάκι αυτό, αν και θα έπρεπε να είναι σταθερός οδηγός των ενεργειών μου, τόσο στις επαγγελματικές, όσο και στις διαπροσωπικές μου σχέσεις.
Δεν έπρεπε να ξεχνάω ότι για να το μάθω αυτό το μυστικό, πλήρωσα τόσα δίδακτρα όσα για 12 πτυχία από το Harvard και χάλασα την υγεία μου στην πορεία, σε μια ηλικία που οι περισσότεροι αγωνιούν αν θα βρούν καλό δωμάτιο στη Μύκονο.
Άλλωστε, αν θέλεις να ταξιδέψεις σε βαθιές θάλασσες, είναι φυσικό να προετοιμάζεσαι και για τις φουρτούνες τους, αλλιώς πας και γίνεσαι Δημόσιος Υπάλληλος.
Υπομονή, λοιπόν και όλα θα γίνουν όπως πρέπει.... May the Force be with you....
Καλό Καλοκαίρι, φίλοι μου και καλές διακοπές.
Over & Out !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου