Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.............

ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ...
      Παιδί μου, Αν μια μέρα με δεις γέρο, αν λερώνομαι όταν τρώω και δεν μπορώ να ντυθώ, έχε υπομονή. Θυμήσου πόσο καιρό μου πήρε για να σου τα μάθω εσένα αυτά. Εάν όταν μιλάω μαζί σου επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα, μη με διακόπτεις, άκουσε με. Oταν ήσουν μικρός, κάθε μέρα σου διάβαζα το ίδιο παραμύθι, μέχρι να σε πάρει ο ύπνος. Όταν δεν θέλω να πλυθώ, μη με μαλώνεις και μη με κάνεις να αισθάνομαι ντροπή. Θυμήσου που έτρεχα πίσω σου κι εσύ έβρισκες δικαιολογίες για να μην πλυθείς. Όταν βλέπεις την άγνοιά μου στις νέες τεχνολογίες, δώσε μου χρόνο και μη με κοιτάς ειρωνικά. Εγώ είχα όλη την υπομονή να σου μάθω το αλφάβητο. Όταν κάποιες φόρες δεν μπορώ να θυμηθώ ή χάνω τον ειρμό των λέξεων, δώσε μου χρόνο να θυμηθώ. Κι αν δεν τα καταφέρνω, μη θυμώνεις. Εγώ άκουγα τις ασυναρτησίες σου με υπομονή και προσπαθούσα να βγάλω νόημα. Όταν δεν καταλαβαίνεις τι λέω, προσπέρνα το χωρίς να με μειώνεις. Το πιο σπουδαίο πράγμα δεν είναι εκείνο που λέω, αλλά η ανάγκη που έχω να είμαι μαζί σου και κοντά σου, να με ακούς. Όταν τα πόδια μου είναι κουρασμένα και δεν μου επιτρέπουν να βαδίσω, μη μου φέρεσαι σαν να είμαι βάρος. Στάσου κοντά μου με τα δυνατά σου μπράτσα, όπως έκανα εγώ όταν ήσουν μικρός κι έκανες τα πρώτα σου βήματα. Όταν λέω πως θα ήθελα να πεθάνω, μη θυμώνεις, μια μέρα θα καταλάβεις τι είναι αυτό που με σπρώχνει να το πω. Προσπάθησε να καταλάβεις πως στην ηλικία μου δεν ζω, απλά επιβιώνω για να μπορώ να σε βλέπω. Μια μέρα θα ανακαλύψεις ότι, παρ'όλα τα λάθη μου, πάντοτε ήθελα το καλύτερο για σένα, για να σου ανοίξω τον δρόμο. Βοήθησέ με να περπατήσω πιο κάτω, να τελειώσω τις ημέρες μου, με αγάπη και υπομονή. Όπως εγώ σε βοήθησα να τις αρχίσεις με άπειρη αγάπη και υπομονή.
Σε αγαπώ παιδί μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου