Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ!!!!!!!!

Ρε μαστόρια μου λείψατε.


Μαύρισε το ματάκι και η ψυχούλα μου μ' όσα γίνονται γύρω μας.

Καλό το φέης, αλλά ρε παιδιά τόσους αποκεφαλισμούς δεν είχα δει στο σινεμά ολόκληρη τη ζωή μου.

Αναφέρομαι στους πολέμους που γίνονται στη γειτονιά μας και στις μάχες πληροφόρησης και παραπληροφόρησης στην οθόνη του πισιού μας.

Άντε ν αρχίσουν οι συνάξεις να ιδωθούμε για να νοιώσουμε πιο δυνατοί και μετά συνεχίζουμε τους μεταξύ μας “αποκεφαλισμούς”.

Ξέρω ότι αρκετοί από σας, είστε στεναχωρημένοι η ενοχλημένοι με κάποια απ΄τα αδέλφια μας η με ορισμένες αρνητικές καταστάσεις που υπάρχουν στο χώρο μας και δεν θέλετε να πάτε στα εργαστήρια.

Ξέρω ότι αρκετοί είναι απογοητευμένοι, που δεν βρήκαν αυτό το όμορφο που είχαν ονειρευτεί.

Κάποιοι ίσως και να πληγώθηκαν η να διώχθηκαν.

Εγώ που είμαι πολλά χρόνια στο χώρο και τα μάτια μου έχουνε δει πράγματα, απευθύνομαι σε όλους εσάς για να σας πω ότι όταν θα πάω στα εργαστήρια, τα μάτια και η καρδιά μου, εσάς θα αναζητήσουν.

Όλους εσάς που ενοχληθήκατε η πληγωθήκατε. Εσάς που είσθε δυσαρεστημένοι, απογοητευμένοι η διωγμένοι.

Δεν είναι το ότι μπορεί και εγώ ο ίδιος να είμαι ένας από σας και να έχω τα ίδια αρνητικά αισθήματα.

Είναι γιατί ξέρω καλά πως μόνο εσείς μπορείτε να μας οδηγήσετε ψηλότερα.

Οι χαρούμενοι, οι ευχαριστημένοι και οι ικανοποιημένοι είναι ότι χειρότερο υπάρχει για το σήμερα και για το αύριο.

Τους τιμάμε για την προσφορά τους στο παρελθόν αλλά ξέρουμε ότι θα επαναπαυθούν στις δάφνες τους και θα σπαταλήσουν αυτάρεσκα η και αλαζονικά τη μισθοδοσία τους.

Το σήμερα και το αύριο το φτιάχνουν αυτοί που πονούν και αυτοί που υποφέρουν.

Εμείς ρε μαστόρια επιλέξαμε να μην εφησυχάζουμε αλλά να παλεύουμε με τα δύσκολα και γι΄αυτό δεν έχουμε ανάγκη τους χαρούμενους βλεπάδες και τους συντηρητές συμφερόντων η ένδοξου μεν, παρελθόντος όμως.

Εσάς έχουμε ανάγκη και μαζί θα πορευτούμε σ' αυτή τη μεγάλη περιπέτεια της ζωής.

Μην μ αφήσετε μπακούρι, με τους ξενέρωτους αφού ξέρετε ότι γουστάρω τρελά αίσθημα και περιπέτεια, που μόνο η δική σας αγκαλιά μπορεί να δώσει.


απο tekton33

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου